Cennetkokulumeleklerinannesi 3 kızım var allah bağışlasın ilk bebeğim erkek ti 5 aylıkken karnımda ölmüştü rabbim tekrar bir kız nasip etti😊 Doktorum çok tecrübeli birde ultrasonu da çok güzel o yüzden hiç şüphe etmedim kız denilip oğlan olmaz herhalde
Deniziimmm Maşallah canım hayırlısı olsun inşallah bende Dr arayaşındayım Dr İst damı hangi hastane eğer İst ise 🙏