233Melisa123 Kızlar 33 haftalığız çok şükür ara ara sancı giriyor bazen yürüyemiyorum geceler zor geçiyor sizde durumlar nasıl ?
Asli0808 233Melisa123 37+5 ve 17 aylik oğlum var gün içinde çok hareketliyim o yüzden sürekli ev toplama süpürme yemek di oydu buydu aksam uzaninca zor kalkıyorum 😀 ama doktorumda hareketli olmamı istiyor zaten sağlıkla kucaklarimiza alırız inşallah bebislerimizi
reys 233Melisa123 ben de 33+4. Sadece bacaklarımın arasına yastık koymadan yatınca kalktığımda alt tarafıma çok sancı giriyor bi 10-15 saniye yürüyemiyorum. Onun haricinde hiçbir sıkıntım yok çok şükür