Bat 20-22 Ocak gibi. 15 inde test yaptım negatif çıktı ama 1 haftadır özellikle sağ kasık üstümde batma vardı arada sol kasığımda da oluyordu o sebeple test yapmak istedim ama dediğim gibi negatif çıktı. Normalde de çok adet sancısı çekerim ama hiç bu kadar erken başlamamıştı ve bu sefer batma tarzında olunca umutlanmıştım 🥹 kasık ağrılarım çoğaldı ve çok belim ağrıyor heralde adet sancısı artık, önümüzdeki aya nasip olur inşallah 🤲🏻 Tüm bebek bekleyenlerin tez zamanda kucağını doldursun Rabbim beklemekte bambaşka bir duyguymuş burdan herkese dua etmek istedim ❤️