24mrv24 Sağlıcakla dünyaya gelsin inşallah 🙏🏻 ben de geçenlerde bir post açmıştım ama üstüne düşünmeye fırsat olmadı. Ne tür isimler beğeniyorsunuz? Benim önceliğim Türkçe kökenli olması, son zamanda moda olan isimler o kadar da ilgimi çekmiyor. İnci, Neşe, Bengü, Pınar, Beste, Sezen/Sezin, İpek, Ecem, Aylin, Ayla, Gülce. Listemde şimdilik bu isimler var. İlk kızımın adını İnci vermiştim, melek oldu maalesef 🥹 onun yeri hep ayrı bende. Bu sefer de Bengü ismine çekiliyor gibiyim. Ölümsüz, sonsuz gibi anlamları var. Belki de anlamından dolayı ona daha yakınım bilemiyorum. Ne olursa olsun, sağlıkla dünyaya gelsin ve büyüsünler 🥹🙏🏻