cumcumberci Kuzey Toprak ismi nasıl sizce kızlar. Toprak ismi erkege mı daha çok tercih ediliyor unisex bir isim mi?
cumcumberci busrasya2334 bende çok beğenilen ya eşimde kuzey istiyor bende Toprak unisex olduğu için çok kararsız kaldım aslında
Maya07 cumcumberci toprak genelde erkeklere koyuyorlar ama tuba büyüküstünün ikizlerinden birinin adı toprak unisexte kullanılıyor demekki
neslihanttk cumcumberci toprak kız ismide çok duydum hatta sipirli annemde toprak diye bi kız vardı direk aklıma o geldi😅🥰
kavalakurabiyesi cumcumberci erkeğe çok yakışıyor iki isimde ayrı ayrı çok güzel ama birleşince uyumlu gelemedi bana ama tercih sizin içinize sindiyse koyun geçin ❤️
cumcumberci kavalakurabiyesi ben uyum aramıyorum zaten canım 😊iki isim söylemem Toprak ismini kullanırim ama kararsızım aklimda bı isim daha var Toprak unisex olunca kararsız kaldım diyebilirim