bella_xx kızlar reglim 7 gün gecikti 8. gün lekelenme yaşıyorum pembemsi kırmızımsıydı ilk şuandada açık kahverengi çok az geliyor silince yaşayanınız varmı ya ?
hou bella_xx ya adet geciktiği için sökülüyordur ya da hamileyseniz yerleşme kanaması olabilir anlamanın yolu test yapmadıysanız test yapın bakalım varsa çıkar zaten