vanilya_kokusu_ Kızlar gebelikte olan varmı doktorum.gecen dedi sağlık ocağında yaptır pazartesi gidip vurulacam merak ettim aranızda yapan varmı aşıyı bu değerler oluyor dimi bide
fayting vanilya_kokusu_ normalde bebekken yapılıyor sanırım size yapılmamış yaptırmanız çok fayfalı olur
ikicocukannesi406_ vanilya_kokusu_ ben eşmde var taşıyıcılık ilk gebeliğimde 3 doz vuruldum benm antı değerler 1000 olmasına rağmen yine de şansa bırakmak istemedim gebeliğin başından itibaren vurulması gerekiyor
Merve__46 vanilya_kokusu_ hayır sağlık ocağına gittim ama aile hekimimiz izinde imiş 10 gün sonra gelecek mis o zaman yaptıracağım ama çok araştırdım gebelikte zararı olmuyor mus
Arenn bana ilk dogumumda yaptilar dogum yaptiktan hemen sonra hemsire odaya gelip yapti hamileligimin basinda test verdim doktorum baktiginda 700 lerde koruyuculuk cikti bencede yaptirin onemli bir asi
vanilya_kokusu_ ikicocukannesi406_ benim sonra bakıldı tahlillere valla geçen pazartesi doktor vur dedi kaç gundur hastayım kafamı kaldıramıyordum gideyim