Kızlar bugün görüş günüydü. Ben zaten sürekli bebeğin hareketlerini kasıkta rahimde hissediyordum . Doktorumuz bugün bebeğin aşağıya baskı yaptığını ama rahim ağzının kapalı olduğunu söyledi . Böyle bir durum yaşayan olup bebeğin geri yukarı çıktığı oldu mu ? Protestan verdi onu kullanacağız. 24 haftayız