melisaacelya esdd ben 12. Haftadayım bazen içimde kelebek uçuyor gibi oluyor 2 gündür daha doğrusu acaba bağırsak hareketi mi diye düşünüyorum ☺️
busrasya2334 melisaacelya bende öyle hissediyordum sonra ultrasonda hareket ederken de aynısı oldu emin oldum hareket olduğuna ☘️
melisaacelya gizemli00 sizinle aramızda birkaç gün var pazartesi günü gideceğiz cinsiyet için dün göstermedi 😅 herkesin kızı oluyor çevremde erkek olursa süpriz olur siz ne zaman öğrenirsiniz tahminen ☺️
gizemli00 melisaacelya ayy hiç bilmiyorum bu cuma randevum var gittiğimde 13 haftalık olcak bakiyim soracam ozmna
zeymoms3 melisaacelya 1. Gebelikte 20. Haftayı geçmişti 2. De artık harekketin nası bişe oldugu biliyorum 16. Haftada hissettim mısır patlagı gibi