Yazmelegi_ Rabiul kızımda sadece kese içinde kahve çikolata ve draje koyup dağıtmıştm gelenlere. Oğlumda da anahtarlık düşünüyorum kahve yanına da çikolata koyar veririm yeter 😍🥹😁
Rabiul Yazmelegi_ kızım da anahtarlık yapmıştım oğlum da tekrar anahtarlığa gerek var mı karar veremedim farklı bir şey mi yapsam acaba diye düşünüyorum
Nur482482 Rabiul mum var, mum ve mum kutusu hediyelik olarak çok popüler bu ara, düşünebilirsiniz bence 🌝
Rabiul acelyacik anahtarlık hazır almıştık kalanı Eminönü’nden lavanta kesesi şeker kutusu kurabiyeleri de ben yapmıştım
Rabiul [silindi] bunu düşünüyorum canım bubble ama da bu kadar fazla yapmışken acaba oğlanda mum yapsam çok mu basit kalır😁
[silindi] Rabiul yani hiç yapmadığım için aklıma bu geldi 😂😂 mum bi de böyle silindir şeklinde plastik kaplara badem şekeri falan koydurabilirsin
Mutlu_Bir_Anne3 Rabiul Ben herkes için çikolata ve sadece ailelerimize dağıtmak için magnet yaptırıyorum. Aileler dışında diğerleri tutmaz magneti, hediyeliği falan.
Rabiul Mutlu_Bir_Anne3 ben de aile dışında herkese vermedim ona göre yapıldı yakın çevreye dağıtıldı yakın olmayanlara zaten neden vereyim 🙈
Mutlu_Bir_Anne3 Rabiul Aynen, yakın olmayanlar tutmaz çöpe gider. Aileler tutuyor hatıra diye. Ama çikolata herkese dağıtılır 😊