
Reglime 4 gün kala yaptığım testdi. Bu gün yaptığım testde çok çok silik çizgi çıktı. Yarın regl günüm. Sizce hamilelik varmıdır? Başına böyle bişey gelen oldumu? Test farkından dolayı ola bilirmi birinde çizginin tam görünmesi diğerinde silik çıkması?