betulbyrmm ben de 25 yaşındayım ve pcos olduğum için tedavi gerekebilir hemen olmaz dendi. Ben de nasıl olsa hemen olmaz diye korunmadım. İlk aydan hamile kaldım. Ve evliliğe alışmadan hamilelik süreci başladı ve ikimiz için de çok zorlu süreç oldu. Sen ne kadarlık hamilesin bilmiyorum ama ben 14+6 yım. Eşim köyde ailesiyle yaşamak istiyo ilerde. Her gün köydeyiz. Ev sobalı. Tartışmalarımız çok fazla oluyo. Ağrılarım sancılarım. Bir de ikimiz tamamen zıt ortamda büyüdük. Kültür çatışmaları çok oluyo. Ama zaman geçtikçe birbirimiz için fedakarlık yapmaya başladık, eşimin kaygıları geçmedi ama azaldı. İlk haftalarda büyük kavga ettim annesiyle eşime aldırcam böyle giderse diye blöf yaptım ciddi anladı aldıralım diye doktora gitti. Kalp atışını duyunca aşkım büyük hatadan döndürdü rabbim diyo. Evet hala alışamadık bazı şeylere, zorlanıyoruz. Biraz birbirimize evlililiğe alışsaydık öyle olsaydı daha kolay süreç olabilirdi. Ailesi saçımı tarayıp kurut diye kocamı odaya çektim diye hasta olursun gel diye laf ettiler. Aman vız gelir tırıs gider uğraşamıcam hiç. Aynı şeyin lacivertini yaşıyoruz tüm kadınlar olarak. Var ya ev yansa saçımı tarıcam. Xaten hamilelik hormonu iyice üzüp yıpratıyo. Kocama da nazlanmaya 1 i 1000 ertmeye devam. Öğrensin. Eskiden annesigil hamileyken hem işe koşar hem eve koşar hem çocuk büyütür hem de hamileliğe devam edermiş. Neler çekmişler. Onların fedakarlığını görünce hamilelikte sorun yok sandı. Şimdi çok şükür eğitimler devam ediyo. Evi süpürüyo, tuvalet ve banyo temizliyo. Arada yemek yapıyo. Gezmeye götürüyo. Ne bileyim en ufak bağırdığında ağrım sancım var diyorum. Eşim inşallah telefonu kurcalarken görmez😂. Hala çatışmalar kavgalar devam ama fedakarlık yapmaya devam edip arttırıyoruz. Ben de fedakarlık çok yapıyorum. Şimdi hayaller kurup duygulanıyoruz. Herkes alışıyo. Ailesi de alışıyo her şey yoluna giriyo ağır ağır. Ama dediğim gibi sen sabır ve fedakarlık yapman şart. Gerekirse gururundan vazgeçtiğin zamanlar olacak. Ama emin ol bence değer. Çocuk konusunda da tüp bağlatmanın geri dönüşü yok. Korunma demiyorum ama tüp bağlatmak demek kısırlaştırmak demek. Ve düşük yapabilirsin, bebeğini kaybedebilirsin. Tekrar çocuk isteyebilirsin. Ömür boyu böyle geçmicek ki evliliğiniz. Ayrıca eğer kayınbabanla kayıvaliden yaşlıysa aynı apartmanda oturman gerekebilir. Birinden biri ölürse bakmaya gidersin uzak olmadan. Elden ayaktan düştüklerinde size taşınmazlar sen de çıkıp bakar geri kapıyı kapatır evine dönüverirsin. Azcık sakin ol. Ben de sakin değilim ama umursamaz olmaya çalışıyorum. Erkeklere abartmadan bişey deyince ya inanmıyolar, ya önemsemiyolar.