Kızlar günaydın.
Kaç gündür eşimle işim konusunda kararsızdık. Benim seçtiklerimi o beğenmiyor, onun seçtiklerini ben beğenmiyorumdum.
Dün akşam annem benden bir ricada bulundu.bu arada 3 kızım var. Annem hiç birinin ismine asla karışmadı. İlk kızımın ismine kaynanam karıştı ama annem sağolsun hep geri durdu ve karışmak istemedi. Dün akşam konuşurken bana 3 kızının ismine asla karışmadım hatta ilk ismine kaynanan karar verdi bişey demedim geri durdum dedi. Senden ilk defa bişey rica ediyorum dedi. Ve bebeğimin ismini eğer eşimde kabul ederse yiğit Efe olsun dedi. Benimde hoşuma gitti açıkçası isim. Hemen eşime söyledim. Eşimde annem ilk defa bişey istedi hemde çok güzel bir isim tabi koyacaz dedi. Çok mutlu oldum eşimin bu şekilde karşılamasına. Sizce nasıl isim ?