Burcukmsgl Bugün kalktığımdan beri rahim ve etrafında bir ağrı var. Karın ağrısı gibi ama göbek deliği altında Endişelenmeli miyim.
fatmaa51 Burcukmsgl rahmin büyüdüğü için olabilir bende çok endişelenmiştim adet sancısı gibi olmustu rahim büyüdügü içinmis
fatbenya Burcukmsgl 13. Haftadan söylüyorum endişelenme kan vs gelmiyorsa sıkıntı yoktur rahmin büyüdüğü için ağrı yapar 🥰
cevirmenanneee Burcukmsgl 17.haftadan söylüyorum benimde ağrılarım var doktorum normal olduğunu söyledi biraz rahatlatması için magnezyum verdi, doktoruna danış ❤
fatmaa51 Burcukmsgl benimki 9+3 te başlamıştı 11.haftaya kadar ara ara sürmüştü hep rahim büyuyormus oda agri yapıyormus normaldir stres yapma suyu çok iç
melisaacelya Burcukmsgl suyu az içiyorsan rahim büyürken kasılabiliyor suyu az içmek bu süreci ağrılı yapıyor