Kızlar doğumdan sonra hastanede birkaç fotoğraf çekileceğiz. Bebeğe ne alsam bilemedim mevlüt kıyafeti gibi olanlardan almak istemedim. Uygun bir şey bulamadım müslin isimliler çok ince 3-4 martta doğacak bebeğim. Normal yenidoğan takımlarıyla mı çektirsem? Ayrıca bir şey alsam mı, ne alsam… kafamda deli sorular