Nuur415 ecem8 açıkçası yoğun akıntı ve kasık ağrısı ama regl öncesinde de benzer şeyler yaşıyorum sadece dün göğüs ucu çevresi halkaları koyulaşmıştı baktığımda belirtilerde vardı
Nuur415 Bir1kelebek ay o kadar yalancı pozitif hikayesi okudum ki bilmiyorum yarın tekrar bi yapayım diyorum
bebegimle_ben Nuur415 canim mutlu resimde nasil resim atiyorsun 3 cizgi var programda sonra ne yapiyorsun siklardan hangisini tikliyorsun bende olmuyor canim
Nuur415 bebegimle_ben canım soldaki üç çizgiye tıklayınca resim yükle var ordan karşına gelen ekranda direk resim seçip ekleyebilirsin
bebegimle_ben Nuur415 evet onu yaptim canim mutlu resim programi cikiyor ordan atilmasi lazim ama bilemedim
bebegimle_ben Nuur415 valla canim baktim kayit ol diyor uc cizgi var orda siklar var olmuyor nedense bende 🙂😊
Mahbuss Nuur415 şoklardayim ya şuan. Awox bana hiç böyle çizgi vermedi negatifse negatif genelde Üzüldüm gerçekten
anneyim01 Nuur415 😔 Hayırlsıı glm Allahım vakti gelince vercektir Üzülme demk isterim ama ben bile üzüldüm . Tez vakitde saglıklı bebek versin glm 🤲🏻