Stran 8 haftalık gebeyim tüp bebek yapmıştım. Ve ikiz gebelikte ama biri 6 haftada gelişmedi. Dün çok kalamam oldu ve hastaneye yatırıldim. Halen gelismeyen dusmedi ve doktor yine olacak dedi daha önce bu durumu yaşayan oldumu lutfen acil dönüş yapar misiniz?
Lovelies Geçmiş olsun benim pek bir bilgim yok bu konuda Allah yardımcın olsun postun yukarda dursun ..
Lovelies Stran postun aşagıda durursa kimse görmez ve cevap vermezler ondan yazdım yukarıda dursun diye