Kızlar bi kaç gün önce yine bu konuyla alakalı bir paylaşımım olmuştu,dün devlet hastanesinden genetik test sonuçlarımı aldım 2 değemde heterozigot çıktı ve beta2 glikoprotein yüksek çıktı,perinatoloji bölümü Coraspin oksapar devam et 37 haftaya kadar diyor,sonuçları kendi doktorumla paylaştım 3 ayı doldurdun ben Coraspin e gerek duymuyorum kanama riskini artırır için rahat edecekse haftada bi iki tane iç diyor,sonuçları benim gibi olup Coraspin i kesen ya da hafta da bir iki kullanan gebeliği sağlıklı ilerleyen var mı 13+6 yım şuan,daha önce 2 kaybım olduğu için biraz tedirginim