Hanımlar bu ay adet olmam gereken zamanda yumurtlama oldu ve sonra bu ayın 14 ünde ikikere az sulu kan sonra durdu ertesi gün yok dün tekrar bir pedi doldurmayacak kan geldi bugün yine yok böyle olup hamilelik ögrenen varmı gecenki yerleşme kanaması diye düşündüm sevindim peki bu ne test almam lazım ve bu çok tuhaf yumurtlama dan sonra kanama görene kadar sulu akıntım çok oldu buda bu yaşıma kadar ilk defa yaşadım ve 42 yaşındayım