nevinbulyaman bende adetime 8 gün kala yapmıştım silik bile değildi bişeyler var gibiydi.Kafayı yedim iyice diye düşündüm😅 regl tarihimde test yaptım kalın çift çizgi oldu ve şuan reglim gecikmeye başladı ama doktora gitmeden insan emin olamıyor ama büyük ihtimalle hamileyim çünkü reglim gecikmez hiç.Allah isteyen herkese nasip etsin.Denemesi beklemesi psikolojisi zor bir durum