Minikmercimekk Selam kızlar. Gece 4 te adet sancısına benzer bir ağrım başladı. 3 saattir geçmedi. Belimde ağrıyor. Ara ara geliyor gidiyor. Onun haricinde başka bir durum yok. Sizce doğum sancısı mı. Hastaneye gitmelimiyim
Mehlika_ Minikmercimekk İlk doğum mu canım? Bende 38+4 oldum ara ara yalandan adet sancısı geliupr gidiyor şiddetli bir ağrım yok ya
Minikmercimekk zuleyha_62 arada bir geçiyor. Geçti heralde diyorum. Sonra tekrar başlıyor. Süre dakika vs. Tutmadım. Adet sancısı bildiğin 🫥
Minikmercimekk zuleyha_62 gulsuakman Mehlika_ Biraz uyumaya çalıştım ve uyumuşum. Uyandığımda geçmişti. Dediğiniz gibi ritmik değildi pek. Demek yalancı sancıymış. 2. Doğumum olacak ama hiç 1. De yaşamamıştım böyle ağrılar
gulsuakman ritmik olmayan sürekli olan ağrı genelde yalancı oluyor maalesef bende çok yaşıyorum gece gündüz ama bir şey yok, 38+0
gulsuakman Minikmercimekk bende aynı durum, sancı galiba deyip uyuyorum uyanınca geçiyor benimde ikinci doğumum. Ben de ilkte yaşamadım valla sancı mancı su ile başlamıştı doğum.