elfberfin 39+0 3 cm açılmam var yalancı sancı var. Devlete kaça kadar bekletiliyor bilgisi olan var mı?
Minikmercimekk elfberfin yalancı sancı nasıl oluyor. Benim 3 saattir geçmeyen kasık ağrım ve bel ağrım var. Yalancı mı acaba
Caansuu1 elfberfin ben 40+1im canım doktoruma sorduğumda 40+6ya kadar bekleriz demişti başka bir hastaneye sordum 41+0 a kadar dedi