Arkadaslar defalarca attım. Nuba göre yorumlattım cinsiyeti. Her seferinde kız dedi. Dün acile gitmiştim. Ultrasın resmini attım hala da kız diyor. Burda bazı arkadaslar aynı görüntüyü atsam da bazen farklı cinsiyet söyledigi oluyor diyodu. Böyle ısrarla aynı cinsiyeti söyleyip de dogru cıkan oldumu 😂