hatice200
Bizde 33+0 dayız bugün(16.01) bugün doktora gittim ölçümleri 36 hafta ile uyumlu dedi. Ne suyum fazla, ne de karın bölgesi kafaya göre ddaha ileri. Ki eğer bu iki durum varsa şeker bebeği diyorlar. Şeker yüklemesinde açlık kan şekerim sınırda çıkmıştı. Diyet+şeker bakımı yaptım bi süre. Sonra diyete devam diyince ben pek uymadım ama uymayınca bile çok yüksek şeker değerlerim yoktu. Ama bu haftalarda atağa geçmiş durumdayız bende korkuyorum ilk gebeliğim birde inşallah ilerleyen zamanlarda bebişler tolere ederler.