meryemm_demir Deniziimmm Korkuyorum doğuma kadar bulamayacağız diye hastane odasında ansızın karar vermek istemiyorum :)
meryemm_demir ozgurhayalim Aslında ilk çocuğa bulmak kolay olur yani bizim öyle olmuştu ama ikinci zor oluyor kız olsa hadi farklı deriz buluruz ama iki erkek olunca bilemedik
meryemm_demir TugbaDnz Kanka Seninki kız, bulursun sen cicili bicili bi isim ben Abdulrezzak koyarım artık 😎
TugbaDnz meryemm_demir hahahaha 😄😄😄 kanka melih koy ya mirza mete degil bnce az once birisi yazms ondan gordum hosuma gitti
meryemm_demir TugbaDnz Dünden beri Muratla Miran deyip duruyoruz diziden takıldı ağzımıza ama beğenmedik değil yani 😍