kubra5441 Kızlar belimin ortası çok ağrıyor önceden reglin 1.2. Günü bu şekilde ağrırdı birde karnım 10-15 saniye sertleşiyor yumuşuyor sonra.26+5. Haftadayım. Sıkıntı olur mu ne yapmam gerekiyor geçmedi ağrım