Selam hanımlar 15 haftalık hamileyim vajinamda batma Hafif yanma ve kasık ağrısı Oluyor bazen Batma hissini yaşayan var mı Sizinle ağrılarınız var mı İlk Üç ayım o kadar güzel geçti ki ikinci tremestira girince her şey tepetaklak oldu doktorum bebeğimin iyi olduğunu söylüyor ama ağrım ve batma hislerim var