Birhilal Benim 2. Gebeliğimde hep baş gelişti 37. Haftada birden bi ters döndü şok oldum doktorum bebek makat geliş 38. Haftaya kadar dönmezse sezeryan dedi bnde ilki normaldi oda normal doğum olsun istiyordum o bir haftada dönmesi için elimden ne geliyorsa yaptım secde pozisyonu youtube hareketleri yürüyüş vs 38. Haftada gttğimde tekrar baş gelişe dönmüştü çok şükür kolay bir normal doğum yapmıştım 😂😂😂