yaseminsabri Kızlarrr çok kararsızım isim bulamıyorum kızıma bi inci düşünüyorum sonra vazgeçiyorum ya da incinin yanına bi isim ekliyim diyorum onu da bulamıyorum önerisi olan var mı
CansuP- yaseminsabri 28 haftalık hamileyim ve isim konusunda çon kararsız kalmıştık eşimle en sonunda öz türkçe isim koymaya karar verdik ismi beren olacak birde eşimle benim ve ismini okuyan kişinin bileceği bir isim daha koyacağız
maviportakal_ yaseminsabri kızım olaydı ilay ya da inci koyacaktık inci ismi çok güzel içinize siniyorsa inci ismini koyun hiç düşünmeyin anlamıda çok güzel zaten
derya4554 yaseminsabri inci gayet hoş zarif yanına Bşka ek gerek yok bence 🌸 Bşka alternatif istiyorsan defne de olabilir bnmki kız olsaydı defne düşünüyordum