drtrknn
Ben yağlı mendil kullanıyorum hem de sudocrem belki şey olarak düşünebilirsin hava aldırmıyor vesaire diyesürekli sürmüyorsun zaten pişik eğer biraz yoğunsa sudocrem birebir çünkü o bölgeye krem sürdükten sonra cilt emilim sağlamıyor o kısmı komple kapattığı için beze teması da olmuyor tahriş olmuş derinin zaten ertesi güne geçmiş oluyor ve yine yağlı mendilden devam ediyorum