aysuuuuu_ Tsh 0,1067 düşük T3 3,60 normal T4 1,10 normal aralıkta doktorum dahiliyeye gidip ilaç başlaman gerek dedi hemen mi gitmeliyim ilaca hemen mi başlamalıyım? 2 hafta sonraya randevu almıştım ama hemen mi gitsem?Siz nasıl yaptınız
heidegirl aysuuuuu_ bendede gebelik guatırı çıkmıştı kadın doğum hemen yönlendirmişti randevu almadan direk o gün görünmüştüm ilaca başlamıştım.
Ceriko ummu1405aksu merhaba benımde düşük bende nefes darlığı boğazımda baskı yapıyor ama 5.aydan sonra düzeliyormuş diye duydum
mysunshine1 ummu1405aksu bende çarpıntı oluyordu düşük olması troidin hızlı çalıştığını gösterir endokrin doktoruyla görüştüğümde bebeğin de tiroide ihtiyacı var dedi o yüzden ilaç başlamadım ama hep iyotsuz tuz kullandım şu an normal seviyelerde belki kendiliğinden geçti belki tuzu değiştirdiğim için bilemiyorum ama yüksekliği tehlikeliymiş sanırım düşüklüğü çok olmadığı sürece sorun yok dedi doktor bana
ummu1405aksu Ceriko bende nefes alamamak bayılıyor gibi his oluyor yemek de yesem geçmiyor hani açken falan mi oluyor acaba diyorum ama geçmiyor şuan 30 haftaligim acaba bende de mi var tsh düşüklüğü
ummu1405aksu mysunshine1 dahiliyeye randevu aldım bakalım neden oluyorsa bu bas dönmesi bayılma hissi falan