Daisyy000 inciil Düzenli güneş kremi kullanin. Dogumdan sonra arbutin serum kullanırsınız.. Benim geçti sizinkide geçer bence
Es07 Bende de oldu Cildiyeye de gittim Gebelikte hormonlarla değişir cilt dedi Doktor krem ve ilaç önermedi
Elovee Roza oldum bende hamilelikte ilaç vermedi doğumdan sonra baslayacaz tedaviye. Kaşintiyi kizarikligi biraz yatistirmasi icin krem verdi sadece
kaya_kaya İlk gebeliğim de mahf oldu kendi kendime serumlarla düzelttim doğumdan 2 sene sonra 2 senedir cildim düzelmişti ve daha beter oldu bu hamileliğimde … Kendi kendine geçmiyor maalesef ben baya uğraştım ama 2. Hamilelikte daha da çoğaldı alnım