Gulsah7171 Seher_ yok kuzum bende bebek sandım doktora da söyledim bebeğim mi toplanıyor diye hayır rahim kasılması dedi bol bol su iç dinlen ve elini karnına götürme kasılma artar dedi. Dediğini yaptım hiç ellemiyorum kasılma çok olmuyor
Gulsah7171 Pelnm bende 19+3"teyim daha doktorum özellikle elini götürme diye tekrar etti sende aynısını yap bende bebeğimi seviyorum diye elimi karnımdan çekmiyodum ama zararlıymış.
Pelnm Gulsah7171 ben de sürekli elim karnımda geziyorum bebeğim her hareket ettiğinde seviyorum dediğin gibi kuzum ben de dokunmayayım bakalım
Pelnm Asena_ doktordan geldim vajinal ile rahim ağzı uzunluğu 32mm ölçüldü doktor normal dedi yine de tedbir amaçlı günde 3 kere gece vajinal olarak progestan ve magnezyum başlattı