Bende serklajlı gebeyim 29 haftalığım normaldede belim çok ağrır geçende 5 dakikada bir belime şiddetli ağrı girip durdu nefesim gitti doktorada gittim samcı falan çıkmadı dediğiniz gibi. Ordaki ebeler şey demişti eğer belinden kasığına giriyorsa karnını sertleştirip regl ağrısı gibi olursa dinlenincede geçmiyorsa doğum ağrısı olur demişti. Bence sizinki ağırlıktan olabilir :)