rny474747 Kızlar başına gelen varmı 12 haftalıkken kız dediler 16 haftalıkken erkek dediler 17+5 kız dediler neye inanacağımı şaşırdım başına gelen varmı sonuçlar neydi
meleekasaa rny474747 kızımda 7 aya kadar erkek demişlerdi sonrasında 5 doktor gezdim bir erkek bir kız dediler doğumda öğrendim artık kız olduğunu 🙏🏽 Kafa karıştırıyorlar evet ..
nursenasu27 rny474747 ah canım 30. Haftada netlik kazandı cinsiyet hani herkesin öyle olacak diye bişe yok ama maalesef benim başıma bu şekilde
meleekasaa rny474747 ben sorduğum da 5 yıl önce cevapları kız dudakları şişip yumurtalık gibi gözükebiliyormuş daha sonrasında inince kız olduğu orrtaya çıkıyormuş şaşırmıştım 💕
zey55 rny474747 Benimki değişmez sanırım hahah baya yumurtalıkları ve pipisi çok net görünüyo 16+1 de öğrendik şuan 16+5