Şuan üçüncüye hamileyim 36 haftalık olduk. İlk doğumumu 2019 da özel de yaptım. İkincisini geçen sene Gaziemir Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesinde Emrah Karakaya da yaptım. Tavsiye üzerine gitmiştim ve bir kere gidince bir daha asla özele gitmeyi aklımın ucundan geçirmedim o kadar iyi bir doktor ki.. Doğumumu da orda yaptım sezaryen doğum benimki. Keşke ilkte de bu hastaneye gelip bu doktorda olsaymışım dedim özelden bin kat daha memnun kaldım burdan. Şuan yine oraya gidiyorum. Üç hafta sonra doğumum var yine Gaziemir Nevvar Salihte yapacağım. Çok aşırı memnun kaldım kesinlikle özel hastane gibi ilgi alaka ve temizlik… Odam da tek kişilikti tek başıma kaldım umarım bu seferkinde de yine tek kalırım. Size de şiddetle tavsiye ediyorum bir kere gidin bana hak vereceksiniz zaten ✨