omerkkubra şehir hastanesinde doktor tanıdığımız sakın buraya gelme doğum takibi için dedi aynı şekilde 9 eylüle de gitme dedi, ama kardeşim 3 yıl önce 9 eylüle gitti doğum yaptı çok bekliyordu ve eşini kesinlikle içeri almıyorlar refakatçi olarak bile. Bende o yüzden özeli tercih ettim Karataş a gidiyorum