beyazakgl İyi geceler anneler bir sorum olacaktı göğüs pompasını sizce doğumdan önce mi sonra mı almalıyız
serem34 beyazakgl iyi geceler valla ben daha 31 haftalık gebeyim ama ne olur ne olmaz lazım olabilir diye 1 adet aldım
sunbloom123 beyazakgl doğumdan önce aldım bence öle de yapılmalı göğüste süt dolunca ağrı yapıyormuş sağım gerekiyormuş hemşire bana öle demişti al mutlaka diye 🌸
sibelipek3101 beyazakgl önceden al dursun ben almamıştım gogsum şişti sütü bosaltamadim siparişte versem dört beş gund gelirdi hemen sahibinden de yakın adreste birini buldum bir saat içinde alıp geldiler beklesem gogsum mahvolurdu
Sultiss00 beyazakgl doğumdan önce al ve hastane çantanada mutlaka koy canım doğumdan sonra hemen başladım ben direk hastanede hemen süt inmeyebiliyor ya işe yarıyor çok