Kızlar 31 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri ara ara midemde ağrı hissediyorum parol atınca hafiften bir geçiyor sonra tekrar başlıyor demin duş aldımm biraz ferahladı ama neden böyle oluyor bileniniz var mı acaba soğuk mu geçti ki yoksa bebek mideme baskı mı yapar ki