Kızlar 31+4 olduk ama bir kaç gündür öyle ağrılarım var ki biliyorum normal aslında ama nasıl hafifletebilirim?Özellikle bacak ve kollarımda ki kas ağrılarım çok kötü, yırtılıyormuş gibi oluyorlar dayanamıyorum pazartesi doktor randevum var bu şikayetimden bahsedeceğim ama acaba sizden de bu problemi yaşayanlar oldu mu nasıl hafiflettiniz ne önerirsiniz?