gebebirhem Bu haftalarda olup da aynı durumu yaşayan var mı? Varsa da nasıl çözüm buldunuz her gün hemen hemen aynı saatlerde ağrım oluyor bazen de çok şiddetli oluyor daha 31.haftadayım çok erken korkuyorum da Yardımcı olursanız sevinirim
incei gebebirhem merhaba ben de 31 haftalığım 2 gündür karnım çok ağrıyor böyle bazen azalıyor bazen artıyor. Göbek deliğim be çevresinde yoğunlaşıyor. Doğum sancısı değil biliyorum ama ne olduğunu çözemiyorum bir türlü. Bugün bi acile görünmeyi düşünüyorum. 2. Gebeliğim ilkinde hiç böyle şeyler olmamıştı
Es07 Gerilme ağrısı tarzında mı Bebeğin hareketliye yani? Yoksa sandı gibi gelip gidiyor mu? Doktoruna sordun mu ? Nst yapıldı mı hiç?
gebebirhem Es07 Sancı gibi karın ağrısı gibi 2 kez gittim Nst de sancı çıkmıyor rahim kasılması dedi doktor ona yönelik tedavi aldım bugün ama bir daha olur diye çok korkuyorum çok şiddetli oluyor soğuk soğuk terliyorum
_89jkh 32.haftamda başladı kasılmalarım ikiz gebelik… Şuan 35+5 haftadayız. İki kez acile gittim. İlkinde 2 gün sonrakinde 8 gün yatış yaptım. Orada uygulanan tedavilerle çok şükür bû haftalara geldim. Ağrınız olursa ihmal etmeden acile başvurun. Nidicard tedavisiyle kasılmalar duruyor.
_89jkh @Gebe gebebirhem birhem"#p39145914 Evet zaten ağrı şikayetiyle gittim. Nst sancım çıkınca yatış verdiler.
ceydans incei gittiniz mi doktora ne dediler. 30 haftalığım bende karnım baya ağrıdı bugün sanki regl olcakmısm da göbeğimin etrafı ağrıyor gibi hissediyorum
incei ceydans gittim acile 2 kez nst ye girdim. Sancı çıkmadı. Tahlil yaptılar onlar da temiz çıktıZ hiçbişey yapmadılar. Eve gönderdiler. Ertesi gün geçti 3 gün ağrıdı ama. Şuan 33 haftalığım