Kızlar merhaba. 75gr Şeker yüklemesi yaptırdım 1.saat sonundaki sonucum 164 geldi. Mecburiyetten 2 doktorla yürütüyorum gebelik sürecimi. Doktorumun birisi 164 icin biraz yüksek 10gün diyet yap sonra yeniden açlık tokluk şekerine bakalım çoğunlukla düzene giriyo endişelenmene gerek yok dedi.diğer doktor tüm değerlerimin normal olduğunu söyledi.kafam karıstı.sizin sonuçlarınız kaç geldi ?