Ciceklerisever 38 haftalık olduk bugün, doktor suyun azalmış dediği hafta günde 2.5 lt su içmeye çalıştım. Sonraki hafta gittiğimde suyun artmış demişti. Bol su içmenin faydası mı başka bir şey mi bilmiyorum. Şuan hala suyumuz normal ne çok fazla ne de çok az. Siz de bol su içmeye çalışın, havuç suyu da işe yarıyor demişlerdi ama ben onu denemedim