Kızlar 36. Haftadayız bugün çatı muayenesi yaptı yaptı doktorum. Biraz dar ve basık olduğunu söyledi ama bebeğin çok kilosu olmadığı için normal doğumu denemelisin direk sezaryen demeyelim dedi. Var mı böyle bir şey yaşayan ve normal doğum yapan? Baştan beri normal doğum istiyordum ama şimdi bi tedirgin oldum çok mu zor olur ki normal doğum