İyi akşamlar sevgili anneler🌸🌟
Sizinle beraber 9 ayını geçirecek miniş kızlarınız ya da oğullarınız biraz babasına biraz da annesine benzeyecek..
Size soruyorum;
Bebişinizin/Bebişlerinizin en çok hangi yönünüzü miras almasını istersiniz?
Ya da “aman şu… halime” hiç çekmesin dediğiniz ne var?
Yanıtlayarak başlıyorum😊
En çok çalışkanlığımı miras alsın, hiç hemen yoruldum diyenlerden olmasın.
Aman sakın benim gibi çok detaycı ve doğrucu davut olup yıpranmasın.