Esraaaahmey Benim doktorumda cok önermiyorum ama 16 haftadan sonra boyatabilirsin dedi. 15 20 dakka tutmak ve kimyasal olmayan boyalarla boyatmak şartıyla. Böyle boyalar var evet icinde az da olsa kimyasalı var ama bu kimyasal şampuan ve daha bir çok şeyde var o yüzden ben bir iki hafta daha bekleyip boyatıcam.
Ayrıca alişanın eşi buse varolda saçını kestirip boyattı bebeği gayet sağlıklı doğdu, her anne bunu araştırıyordur internette prof. Dr. Yorumları var onlarada bakarsan için rahatlar :)