busraannecikk kendisine gidiyorum. Şu an 25.haftadayım. Ayda bir çağırıyor. Kendisi aşırı yoğun, randevu saatin 40 dk falan geçiyor anca girebiliyorsun muayeneye. Yoğun olduğu için de bir telaşlı gibi cevap veriyor gibi geliyor bana ama bende çevrede başka iyi yorumları olan doktor görmediğim için kendisine gitmeye devam ediyorum.