Gizmm5 22 haftalık hamileyim kendimi durduramıyorum sürekli tatlı seyler yeme ihtiyacı duyuyorum gün boyunca cikolatalar pastalar kekler ne bulursam yiyorum aksamda cayın yanında mutlaka yemem lazımm bebişimiz erkek olacak bukadar tatlı sey yemekten de korkuyorum bi yandan benim gibi olan varmııı
Deletedmom231 Gizmm5 Bende kızıma hamileyim ekşiyi de tatlıyı da canım çekti 20+6 haftalığız bugünde canım sufle istedi yapıp yiycem birazdan🙄 her akşam mutlaka bir paket çikolata yiyorum ama🤣
peloo Gizmm5 valla bende öleyim sürekli çikolatalı şeyler yemek istiorum 😋😋 benimkide erkek 👶🏼 demir eksikliğim var oda yapıomuş 🙄
Gizmm5 Deletedmom231 ben ilk aylarda hep ekşi seyler yıyodum hiçç tatlı istemiyordu canım ama son bi iki aydır asırı derecede günde sadce bi tane yesem yine iyi dee benimki 4 5 paket cıkolata 🤣🤣
MelekAnnesi52 Gizmm5 aynı korku bende de var ama bende kendimi durduramıyorum sabah uyanınca bile çikolata yiyorum😂
Gizmm5 Acemiannesi aklım fikrim hep tatlı seylerde gündüz tatlı bsey yerken akşam ne yıycgmı düşünüyorum🧐
Acemiannesi Gizmm5 😁 valla bende öyleydim doktorum azalt dedi zorla azalttım ama günde 1 2 kaçırıyorum
Gizmm5 MelekAnnesi52 kimse benim kadar değil diye düşünüyodum brazda olsa içim rahatladı 🤣🤣 eşimde artık tatlı şeyleri kaçırmaya calsyo benden
Hilossss Gizmm5 ayni dert bende de var 18. Haftadayim cok korkuyorum bende seker çıkmasından normalde asla tatlı yiyemezsin bebiş erkek olacak bu arada❤
Tubi42 Ben de 23+6 bende sürekli tatlı yiyorum 😋😋erkek bebisimiz olacak normalde de çok severdim tatlıyı vazgeçemiyorum 😂😂
Gizmm5 Tubi42 ne sıklıkta yiyosunn canım ben mesela bu saate kadar 2 paket cikolata 2 paket top kek muz portakal 🤣🤣 hepsi sekerli seyler
Hilossss Gizmm5 insallah çıkmaz valla acaba bu seker yüklemesi kaçıncı haftada oluyor zaten kan sulandirici iğne oluyorum birde şeker iğnesini yapacak yer bulamam heralde😞
crazygirl Gizmm5 keşke bende senin gibi olsam gebelik şekerim cıktı korkudan birşey yiyemiyorum tatlı gözüm önüne geliyor sürekli canım istyor ama yiyemem 😭