sebnemmy Sinirim bozuldu bi kız dediler bi erkek 19 haftadayim ilk erkek dendi hevesle bir kaç şey aldım bugün de kız dediler tabiki sağlıklı olsun önemli olan o ama hevesim kırıldı
Gamzeee__ sebnemmy al benden de o kadar net olmamak ile birlikde 11 de kemik yapısı kız olabilir denildi 15 de erkeğe benziyor denildi a kızda olabilir bisi alma dedi detaylıya kaldım ay sonunu bekleyeceğim mecbur sizin özel mi devlet bu kdr kararsız kalan
mervenur09_ sebnemmy nasıl yani 19 haftalık da erkek dedi sonra kız mı dediler bnada ikili konuşuldu ben de kız çok hissediyorum doktorun yanlış baktığını hissediyorum cnku erkeklerin organı hemen belli oluyor kızlarda çok yanılıyor doktorlar
Gamzeee__ sebnemmy en son 15+1 De gittim bi kız dedi bi erkek dedi alışveriş yapma dedi ay sonu detaylım var bakalım
fatgume Doktorum göremedim dedi bana değişebilir falan dedi net bişey söylemedi bende detaylıyı bekliyorum sizin ki daha sinir bozucuymuş gerçekten
asya8melek sebnemmy net erkek dedikleri zaman bu pipi sonradan nereye gidiyo ayıptır sorması doktorlar da bir tuhaf olmuş
fkurtba asya8melek valla o kadar doğru ki okuyunca şaşırdım ya hadi kız bebeklerde yanılma payını anlarım da erkek bebeğin organı nettir görünür