Semilk05 ayyy nefret ettim demir ilacı yapıyor maalesef hele 30 lardan sonra daha da beter gaz yapan şeylerden uzak duruyorum ağzıma sürmüyorum ama yinede oluyor maalesef en sonunda gece 3 kayısıyı suda bekletip sabah aç karınla içiyorum 2 gündür işe yaradı gerçekten zorlanmadım eğer çok çekiyorsanız deneyebilirsiniz çok aşırıya da kaçmamak lazım çünkü kayısınında fazlası gaz yapıyormuş